NASZE INFORMACJE PRASOWE I KOMUNIKATY

Słodko-gorzki wyścig Gabriela Głazowskiego

W miniony weekend zawodnicy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski stanęli do rywalizacji w trzeciej i czwartej rundzie sezonu 2018. Gabriel Głazowski, po pozytywnym debiucie w maju w Bieszczadzkim Wyścigu Górskim tym razem pechowo zakończył swój pierwszy start na trasie w Magurze Małastowskiej.

Po obiecującym początku i dobrej postawie w treningu bielski zawodnik ruszył do pierwszego pojazdu wyścigowego mocno zmotywowany. Walka w sobotniej rundzie zakończyła się niestety jeszcze przed metą, po uderzeniu w bandę. Peugeot wrócił do parku serwisowego na lawecie, z uszkodzonym przodem. Sytuacja była trudna, ale o rezygnacji nie było mowy, a zespół EvoTech zmobilizował wszystkie siły, żeby naprawić samochód. Praca trwała do późnej nocy, ale wysiłek się opłacił, a cel został osiągnięty - Gabriel Głazowski w niedzielę rano wrócił do rywalizacji i wystartował do podjazdów treningowych. Niestety, jak się później okazało limit pecha na ten weekend jeszcze się nie wyczerpał. Z powodów technicznych, po pierwszym wyścigowym podjeździe zawodnik i zespół podjęli trudną decyzję o wycofaniu z dalszej rywalizacji w Magurze.

Gabriel Głazowski: „Wyścig górski Magura był dla mnie słodko-gorzkim przeżyciem. Z dużymi nadziejami i optymizmem, bo od samego początku zakochałem się w magurskiej trasie. Gdyby jeszcze tylko była 2 km dłuższa to dla mnie była by wręcz idealna, a to dlatego, że oferuje doskonałą wyścigową mieszankę! Mamy parę wolnych bardzo technicznych zakrętów, jak i szybkie partie, które właśnie lubię najbardziej. Trzeba tu bardzo płynnie i przy dużych prędkościach zmieniać styl jazdy. Mocno liczyłem na to nowe wyzwanie również dlatego, że przed tym startem ekipa EvoTech przebudowała kilka kluczowych elementów naszego Peugeota 205 GTI. Załuż pojechałem samochodem mocno zbliżonym do specyfikacji z Barbórki, a teraz miałem do dyspozycji naprawdę konkurencyjny i prawdziwie wyścigowy samochód.

Na tym niestety pozytywy weekendu się kończą. Po drugim czasie w sobotnim podjeździe treningowym poczułem, że stać mnie na jeszcze lepsze tempo. Starałem się znaleźć kilka brakujących sekund wybierając inne punkty hamowania. Niestety ta taktyka zawiodła na hamowaniu z wysokiej prędkości do bardzo ciasnego nawrotu, w górnej części trasy. Wszystko skończyło się uderzając w bandę ustawioną przez organizatora. To zamortyzowało uderzenie, ale mimo wszystko uszkodzenia były na tyle duże, że oznaczały dla mnie koniec rywalizacji. Był to naprawdę trudny moment patrzeć na rozbitego Peugeota, takim nakładem pracy budowanego przez EvoTech, ale w strefie serwisowej zespół wlał w moje serce nowe nadzieje. Chłopaki do późnych godzin walczyli, żeby odbudować samochód. Sam nie wiem, jak oni tego dokonali, ale po północy dostałem potwierdzenie, że w niedzielę wracamy do walki!

Po niezłym tempie na podjazdach treningowych wróciła nadzieja, że to jednak może być udany weekend. Niestety, pod koniec pierwszego wyścigu z silnika zaczęły dochodzić niepokojące dźwięki i pojawił się spadek mocy. Były to niestety kolejne konsekwencje sobotniej przygody. Ryzyko było za duże więc podjęliśmy decyzję o wycofaniu. Gdy liczą się ułamki sekund to w ferworze walki błędy się zdarzają, ale ciężko pogodzić mi się z tym, że moja pomyłka zmarnowała tyle ciężkiej pracy EvoTech i cały wysiłek wszystkich partnerów. Bardzo wszystkim dziękuje za poświęcenie całemu zespołowi i partnerom: ASC Auto System Complex i Limak Auto Spa oraz Machiko Sportswear, EvoTech, GŁAZOWSKI & ŁYCZKO - mistrzowie Polski we fryzjerstwie, BudaFest LANGOSZ, KAMELLEO wulkanizacja, Buchti.pl Promotion i bielsko.biala.pl.

Niestety na ten moment najważniejszym celem jest dopięcie budżetu, który po Magurze musieliśmy mocno przeplanować. Obiecuje wszystkim, że na pewno się nie poddam i bardzo chcę wystartować w Limanowej!”

POZOSTAŁE INFORMACJE

Od kibica do zawodnika – droga rozpoczęta w Magurze

Gabriel Głazowski wraca zmierzyć się z trasą w Magurze

Łukasz Nowak zadebiutował w wyścigach górskich - weekend w Załużu pełen emocji

Gabriel Głazowski i Mateusz Buchtyar wspólnie w stawce Rajdu Barbórka

Jurecki i Trela liderami klasy Gość 2WD na otwarcie Rajdu Cieszyńska Barbórka

Marcin Górny i Marcin Drewniak w mocnej obsadzie klasy Gość 2WD

Tomasz Fliśnik i Zbigniew Cieślar wspólnie na starcie Cieszyńskiej Barbórki

Wyścigowo – rajdowy skład EvoTech w Rajdzie Grodzkim

Michał Tochowicz na weekend w Gorlicach zmienia wyścigowe 106 Maxi na rajdowe 208 R2

Tomasz Fliśnik wsiada do 208 R2 i w ten weekend zadebiutuje w rajdach

Marcin Górny i Marcin Drewniak ponownie razem w Mistrzostwach Śląska

Wygrana na finał RSMP – Jurecki i Trela najlepsi w „ośce” 75. Rajdu Polski

Jurecki i Trela z mocnym wsparciem przed najważniejszym rajdem sezonu

Jurecki i Trela z doskonałym tempem na Litwie, o 3 sekundy za zwycięzcą 2WD

Jurecki i Trela wracają na szutry – pełna gotowość do walki w Rally Elektrenai

Dwa Peugeoty 208 R2 z EvoTech na odcinkach litewskiej rundy RSMP

Jurecki i Trela bez punktów w Rzeszowie – walka zakończona poza drogą

Górny i Cieślar wracają na odcinki w nowym samochodzie

Jurecki i Trela gotowi do walki – wysoka stawka Rajdu Rzeszowskiego

Rajd Śląska zgodnie z planem – Jurecki i Trela zwyciężają w 2WD

Rafał Kręcioch i Kamil Heller – kolejny mocny duet dołącza do 2WD w Rajdzie Śląska

Jurecki i Trela gotowi do walki na odcinkach Rajdu Śląska

Dwa Peugeoty ekipy EvoTech powalczą na Puławach

Jurecki i Trela przed Rajdem Nadwiślańskim – Puławy areną kolejnego pojedynku w 2WD

Pełen wrażeń wyścigowo–rajdowy tydzień ekipy EvoTech

Dwa dni pięknej walki, jedna szykana i drugi stopień podium

Gotowi do walki na odcinkach Dolnego Śląska

Pozytywne otwarcie sezonu dla ProfiAuto RT

Głazowski po Załużu – debiut na podium i z pucharami

EvoTech kolejny rok w wyścigach górskich

Nowy sezon i nowe wyzwania ProfiAuto Racing Team

Gabriel Głazowski rozpoczyna swoją drogę na szczyt

Niewiarygodny pojedynek w 2WD – o wygranej zadecydowało 1,5 sekundy

Wszystkie załogi EvoTech na mecie i z punktami w Świdnicy

Pierwsza dawka emocji Rajdu Świdnickiego

Jurecki i Trela przed kolejnym wspólnym sezonem Mistrzostw Polski

Cztery samochody EvoTech na odcinkach Rajdu Świdnickiego

Doskonała postawa załóg EvoTech w Memoriale

Załogi EvoTech na czele 2WD

Mocny skład EvoTech na Memoriale Kuliga i Bublewicza

EvoTech po Rajdzie Valasska - plan zrealizowany w 100%

EvoTech startem w Mistrzostwach Czech zainauguruje sezon 2018

Debiut w Barbórce w pięknym stylu

Jurecki i Trela wicemistrzami Polski

Jacek i Michał wygrali Grupę 2WD w Rajdzie Dolnośląskim

Jurecki i Trela w stawce Rajdu Dolnośląskiego

Pechowy weekend w Rzeszowie

Blachdom Plus EvoTech Rally Team w stawce ERC i RSMP

Dobre tempo na odcinkach i zacięta walka w grupie 2WD

Cenne punkty do zdobycia na szutrowych trasach Rajdu Gdańsk Baltic Cup

Pechowy Rajd Świdnicki 2017

Jacek Jurecki i Michał Trela w RSMP 2017 w nowym projekcie

Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak w czołowej siódemce XI Memoriału Kuliga i Bublewicza 2017  

Załogi EvoTech ze zmiennym szczęściem, ale z dobrym tempem i na mecie Rajdu Memoriał 2017

Firma EvoTech przed Platinum XI Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2017

Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak w stawce XI Memoriału Kuliga i Bublewicza 2017

Ekipa EvoTech rozpoczyna nowy sezon od Rajdu Valasska

Michał Kućka i Łukasz Jastrzębski na koniec sezonu debiutują w Rajdzie Barbórka

Kućka i Jastrzębski zmotywowani przed Rajdem Wisły

Rafał Kręcioch i Tomasz Borko rozpoczynają wspólny sezon

Jacek Jurecki i Michał Trela przed Rajdem Świdnickim

KONTAKT

EvoTech s.c.
ul. Sportowa 9
43-450 Ustroń

Wiesław Bąk: 602 210 488
Paweł Wisełka: 791 801 994
mail: info@evotech.com.pl
fb.com/ EvoTech

Copyright 2018. All rights reserved / Projekt i realizacja: Buchti.pl Promotion