NASZE INFORMACJE PRASOWE I KOMUNIKATY

Jakub Matulka i Daniel Dymurski w samochodzie Rally2

Aktualni mistrzowie Polski w klasie 3, czyli Jakub Matulka i Daniel Dymurski, w nadchodzącym sezonie rywalizować będą w pełnym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Załoga LOTTO Matulka Rally Team w tym roku spróbuje powalczyć o najwyższe laury polskiego czempionatu, przesiadając się do Škody Fabii Rally2 evo! Duet jednocześnie będzie kontynuować swój pierwszy sezon w ramach Junior WRC, czyli Rajdowych Mistrzostwach Świata juniorów.

W drugiej połowie kwietnia rozpocznie się rywalizacja w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. W tym roku do najwyższej kategorii krajowego czempionatu przeniesie się załoga LOTTO Matulka Rally Team w składzie Jakub Matulka/Daniel Dymurski. Mistrzowie Polski 2023 w klasie 3 z najszybszymi zawodnikami nad Wisłą ścigać się będą Škodą Fabią Rally2 evo, samochodem, który od lat świętuje sukcesy w swojej klasie, zarówno w mistrzostwach regionalnych, jak i międzynarodowych. Matulka i Dymurski starty w kraju dzielić będą oczywiście z rywalizacją w Rajdowych Mistrzostwach Świata Juniorów, którą rozpoczęli od lutowego Rajdu Szwecji.

Jakub Matulka – To będzie na pewno bardzo intensywny i ciekawy sezon. Do naszego programu startów na 2024 rok, poza mistrzostwami świata juniorów, dokładamy również Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Doszliśmy wspólnie do wniosku, że czas spróbować swoich sił w mocniejszym aucie, w najwyższej kategorii rajdowej, jaką mamy dostępną w kraju. Przed rokiem pokazaliśmy wraz z Danielem, że możemy być szybcy na krajowym podwórku i myślę, że przejście o klasę rajdową wyżej, to dla mnie naturalny krok w rozwoju. Pierwsze przymiarki do Škody robiliśmy już w zeszłym sezonie podczas testów i jazda nią daje dużo frajdy. W RSMP będę starał się kontynuować naukę tego samochodu na znanych już trasach. Odwrotnie niż w JWRC, gdzie dobrze znaną rajdówką uczymy się nowych oesów. Nie stawiam sobie jakiegoś konkretnego celu, choć oczywiście, jak już wielokrotnie powtarzałem – w rajdach walczymy o wyniki i nie inaczej będzie również tutaj.

Škoda Fabia Rally2 evo, to samochód rajdowy bazujący na trzeciej generacji Škody Fabii. Rajdówka zaprezentowana została w 2015 roku na odcinkach Rajdu Portugalii. Škoda Fabia Rally2 evo pod maską ma czterocylindrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa o pojemności 1,6 litra i mocy około 280 koni mechanicznych. Posiada sekwencyjną, pięciobiegową skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. Przygotowaniem i obsługą samochodu zajmie się polska firma EvoTech.

Kalendarz Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w 2024 roku liczy sobie łącznie siedem rund (sześć w kraju i jedna za granicą). Wszystkie rajdy w tym roku zostaną rozegrane na nawierzchni asfaltowej. Zmagania zainauguruje Rajd Świdnicki (26-28.04), a zakończy będący również jedną z rund Rajdowych Mistrzostw Europy (ERC), Rajd Śląska (11-13.10). Prócz tego polscy kibice będą mieli okazje obserwować zmagania kierowców także w ramach mistrzostw Europy Centralnej (FIA CEZ), które w tegorocznym kalendarzu zagoszczą podczas: Valvoline Rajdu Małopolski (6-8.06), słowackiego Rajdu Koszyc (13-14.07) oraz Rajdu Rzeszowskiego (8-10.08). Ta ostatnia runda będzie dodatkowo gospodarzem rywalizacji w European Rally Torphy (FIA ERT).

Starty Jakuba Matulki wspiera Totalizator Sportowy właściciel marki LOTTO, a także Złomex S.A., TG Recycling, DB Logistic oraz Park Poniwiec.

POZOSTAŁE INFORMACJE

Mocny finisz na Podlasiu – Płachytka i Fiołek nowymi wiceliderami RSMP 2023

Rajd Podlaski - Sylwester Płachytka w walce o fotel lidera RSMP

Płachytka z życiowym wynikiem w Rajdzie Polski

Płachytka po dziesięciu latach wraca do stawki Mistrzostw Europy

Płachytka i Gerber zrealizowali plan – podium Rajdu Świdnickiego wywalczone po raz trzeci

Płachytka i Gerber otwierają wspólny rozdział w RSMP

Peugeot 208 Rally 4 zawitał do Polski - nowa rajdowa broń w stajni EvoTech

Od kibica do zawodnika – droga rozpoczęta w Magurze

Gabriel Głazowski wraca zmierzyć się z trasą w Magurze

Łukasz Nowak zadebiutował w wyścigach górskich - weekend w Załużu pełen emocji

Gabriel Głazowski i Mateusz Buchtyar wspólnie w stawce Rajdu Barbórka

Jurecki i Trela liderami klasy Gość 2WD na otwarcie Rajdu Cieszyńska Barbórka

Marcin Górny i Marcin Drewniak w mocnej obsadzie klasy Gość 2WD

Tomasz Fliśnik i Zbigniew Cieślar wspólnie na starcie Cieszyńskiej Barbórki

Wyścigowo – rajdowy skład EvoTech w Rajdzie Grodzkim

Michał Tochowicz na weekend w Gorlicach zmienia wyścigowe 106 Maxi na rajdowe 208 R2

Tomasz Fliśnik wsiada do 208 R2 i w ten weekend zadebiutuje w rajdach

Marcin Górny i Marcin Drewniak ponownie razem w Mistrzostwach Śląska

Wygrana na finał RSMP – Jurecki i Trela najlepsi w „ośce” 75. Rajdu Polski

Jurecki i Trela z mocnym wsparciem przed najważniejszym rajdem sezonu

Jurecki i Trela z doskonałym tempem na Litwie, o 3 sekundy za zwycięzcą 2WD

Jurecki i Trela wracają na szutry – pełna gotowość do walki w Rally Elektrenai

Dwa Peugeoty 208 R2 z EvoTech na odcinkach litewskiej rundy RSMP

Jurecki i Trela bez punktów w Rzeszowie – walka zakończona poza drogą

Górny i Cieślar wracają na odcinki w nowym samochodzie

Jurecki i Trela gotowi do walki – wysoka stawka Rajdu Rzeszowskiego

Rajd Śląska zgodnie z planem – Jurecki i Trela zwyciężają w 2WD

Rafał Kręcioch i Kamil Heller – kolejny mocny duet dołącza do 2WD w Rajdzie Śląska

Jurecki i Trela gotowi do walki na odcinkach Rajdu Śląska

Słodko-gorzki wyścig Gabriela Głazowskiego

Dwa Peugeoty ekipy EvoTech powalczą na Puławach

Jurecki i Trela przed Rajdem Nadwiślańskim – Puławy areną kolejnego pojedynku w 2WD

Pełen wrażeń wyścigowo–rajdowy tydzień ekipy EvoTech

Dwa dni pięknej walki, jedna szykana i drugi stopień podium

Gotowi do walki na odcinkach Dolnego Śląska

Pozytywne otwarcie sezonu dla ProfiAuto RT

Głazowski po Załużu – debiut na podium i z pucharami

EvoTech kolejny rok w wyścigach górskich

Nowy sezon i nowe wyzwania ProfiAuto Racing Team

Gabriel Głazowski rozpoczyna swoją drogę na szczyt

Niewiarygodny pojedynek w 2WD – o wygranej zadecydowało 1,5 sekundy

Wszystkie załogi EvoTech na mecie i z punktami w Świdnicy

Pierwsza dawka emocji Rajdu Świdnickiego

Jurecki i Trela przed kolejnym wspólnym sezonem Mistrzostw Polski

Cztery samochody EvoTech na odcinkach Rajdu Świdnickiego

Doskonała postawa załóg EvoTech w Memoriale

Załogi EvoTech na czele 2WD

Mocny skład EvoTech na Memoriale Kuliga i Bublewicza

EvoTech po Rajdzie Valasska - plan zrealizowany w 100%

EvoTech startem w Mistrzostwach Czech zainauguruje sezon 2018

Debiut w Barbórce w pięknym stylu

Jurecki i Trela wicemistrzami Polski

Jacek i Michał wygrali Grupę 2WD w Rajdzie Dolnośląskim

Jurecki i Trela w stawce Rajdu Dolnośląskiego

Pechowy weekend w Rzeszowie

Blachdom Plus EvoTech Rally Team w stawce ERC i RSMP

Dobre tempo na odcinkach i zacięta walka w grupie 2WD

Cenne punkty do zdobycia na szutrowych trasach Rajdu Gdańsk Baltic Cup

Pechowy Rajd Świdnicki 2017

Jacek Jurecki i Michał Trela w RSMP 2017 w nowym projekcie

Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak w czołowej siódemce XI Memoriału Kuliga i Bublewicza 2017  

Załogi EvoTech ze zmiennym szczęściem, ale z dobrym tempem i na mecie Rajdu Memoriał 2017

Firma EvoTech przed Platinum XI Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2017

Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak w stawce XI Memoriału Kuliga i Bublewicza 2017

Ekipa EvoTech rozpoczyna nowy sezon od Rajdu Valasska

Michał Kućka i Łukasz Jastrzębski na koniec sezonu debiutują w Rajdzie Barbórka

Kućka i Jastrzębski zmotywowani przed Rajdem Wisły

Rafał Kręcioch i Tomasz Borko rozpoczynają wspólny sezon

Jacek Jurecki i Michał Trela przed Rajdem Świdnickim

KONTAKT

Evotech Sp. z o.o.
ul. Sportowa 9
43-450 Ustroń

Wiesław Bąk: 602 210 488
Paweł Wisełka: 791 801 994
mail: info@evotech.com.pl
fb.com/ EvoTech

Copyright 2018. All rights reserved / Projekt i realizacja: Buchti.pl Promotion